|
Taxi Xitax Groningen
Veelgestelde vragen - Klanten
Onze medewerkers hebben een lijst samengesteld van de 10 meest gestelde vragen. Hieronder kunt u een vraag aanklikken voor het verkrijgen van een passend antwoord.
Mocht u een andere vraag hebben kunt u deze altijd stellen via info@xitax.nl
of door te bellen met onze centrale.
1 Via welk telefoonnummer kan ik een taxi bestellen?
Voor het direct bestellen van een taxi of om een taxi te reserveren voor op een later tijdstip belt u met:
050 - 850 7283
Daarnaast kunt u ook online een taxi reserveren via ons reserveringsformulier.
2 Wat kost een rit met de taxi?
Elke gereserveerde taxirit wordt gereden volgens de volgende taxameter tarieven:
Ritten tot 2 km |
€ 7,50 |
na 2km per km |
€ 2,20 |
Voor ritten buiten Groningen kunt u een afspraak maken over de ritprijs,
kijk voor voorbeelden op onze tarieven
pagina. Indien u de prijs van uw bestemming wilt weten verzoeken wij u bij
voorkeur deze vraag te stellen via info@xitax.nl
3
Als ik een taxi bestel, hoelang duurt het voordat de taxi bij me is?
De gemiddelde wachttijd in Groningen is ongeveer 15 minuten. Natuurlijk kan het in de spitstijden
of bij drukte iets langer duren. De centralist kan u bij uw reservering
hierover nader informeren.
4
Hoeveel personen mogen er meerijden in een taxi?
De meeste taxi's van Taxi Xitax Groningen zijn luxe sedans waarin buiten de chauffeur 4 personen vervoerd mogen worden.
Daarnaast heeft Taxi Xitax de beschikking over luxe taxibusjes waarin buiten de chauffeur
maximaal 8 personen vervoerd mogen worden.
5 Wat te doen wanneer ik iets in de taxi verlies?
Wanneer u iets in een taxi van ons heeft verloren, kunt u dit telefonisch melden aan de taxicentrale op telefoonnummer:
050 - 850 7283
6
Wanneer ik buiten Groningen woon, kan ik dan door een taxi van Taxi Xitax worden opgehaald en naar bijvoorbeeld,
Groningen of Groningen Airport Eelde worden gebracht?
Ja, Taxi Xitax Groningen haalt door heel Nederland haar klanten op om ze naar een adres in de regio te vervoeren.
7
Mag mijn huisdier mee in de taxi?
Wanneer uw huisdier meereist dient u dit te melden aan de centralist. Als u dit bij de bestelling meldt zorgt
Taxi Xitax ervoor dat u een taxi met een chauffeur krijgt die uw huisdier gewoon meeneemt.
8
Kan ik met PIN of een creditcard de taxirit betalen?
Ja, wij bieden in een aantal van onze taxi's de mogelijkheid om te betalen
met PIN of creditcard. Indien u hiervan gebruik wilt maken verzoeken wij u
dit bij uw reservering aan te geven.
9
Is het mogelijk om middels een factuur achteraf te betalen?
Ja dit is mogelijk, hiervoor verwijzen wij u naar "rijden op
rekening".
10 Ik heb regelmatig terugkerend vervoer nodig, is het mogelijk dit vervoer
zo in te plannen dat ik niet steeds hoef te bellen?
Ja, u kunt met ons afspraken maken over regelmatig terugkerend vervoer zodat
u niet steeds opnieuw hoeft te bellen. Wij vervoeren regelmatig personen
voor een langere periode op vaste tijden. U kunt hiervoor contact opnemen
met onze centrale of een Email sturen aan info@xitax.nl
|
|